neděle 11. prosince 2016

Kolekce triček s dlouhým rukávem

Syn miluje Krtečka a protože jsem věděla, že Stoff und liebe dvakrát do roka nechává natisknout limitovanou edici s krtečkem hlídala jsem si fc skupinu, kde občas pořádají hromadné objednávky. Usmálo se na mě štěstí a jedna moc hodná maminka objednala látku i pro nás.
          Látka je krásná, barvy syté a vzor snad nejhezčí jaký jsem od této firmy viděla. Té by jsem mohla mít doma kilometr, jen kdyby nebyla tak drahá. Až mi bylo líto do takové nádhery střihnout.
          Nakonec jsem se odvážila a vzniklo toto tričko.





Další z kolekce triček je jedno s pirátským motivem.

Toto tričko vzniklo pár hodin před focením ve školce. Zjistila jsem, že doma nemáme nic vhodného na fotografování a tak jsem střihla do této látky.

 
 
 
 
 
Poslední z kolekce je tričko s dráčky
 
 
 
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat